ponedeljek, 10. junij 2013

Intervju; Saša Atanasov Raven: ˝Poezija je moja ljubezen˝

https://ia601702.us.archive.org/2/items/SaaRavenAtanasov-demoTapes/SaaRavenAtanasov-demoTapes.jpg?cnt=0
EP Demo tapes
Saša Atanasov je iz Jesenic. Pravi si Raven. V marčevski številki Krepa je izšel intervju z njim. Spodaj si ga lahko preberete še tukaj. Fanzin Krep si lahko ogledate na Scribd in Docstoc. Fidbek zaželjen. Fanzin je izšel tudi na Internet Archive s piratskim EP-jem od Nirvane. 

Letos je na blogu Undervatar izšel njegov album z naslovom ˝Outtakes, Demos & New Material˝. S fanzinom Krep mu je na internetni založbi Krep na Internet Archive izšel tudi EP Demo Tapes, ki ga lahko poslušate tukaj. Saša rad posluša Radiohead. Z duetom D h a r m a je pred leti pri založbi Nika records objavil album V Črnih Sencah. Album ni bil prav posebej težaške narave, razen mogoče kakšen komad z zvoki težjih kitar. Solo je Saša D.I.Y. in lo-fi. Ni ravno punker. Vendar ima njegova glasba korenine v punku. Saj Radiohead so bili indie punk na začetku ali so vsaj izhajali iz tradicije indie punka. Vsekakor pa si Saša zasluži, da ga poslušamo. In ocenjujemo. In ocenimo. Pripravlja nov album, ki ga bo izdal za tujo založbo. Bo v angleškem jeziku. Neutrudno sklada. Izdaja pa tudi knjigo poezije. Intervju.

1. Bi opisla svojo glasbeno pot? Kdaj si se začel ukvarjati z glasbo?

Glasba me spremlja že celo moje življenje. Kitaro pa sem začel igrati, ko sem bil star 19 let.

2. Katere inštrumente igraš

Igram kitaro in bass kitaro.

3. Kakšna je tvoja oprema?

Trenutno imam samo akustično kitaro znamke Hohner in bass kitaro znamke Ibanez. Za bass kitaro uporabljam predojačevalec znamke Laney.

4. Še kaj igraš zadnje čase?

Moram priznati, da že nekaj časa ne igram prav nič.

5. Kje se je začela zgodba D h a r m-e?

Začela se je na neki privatni zabavi, kjer sva se spoznala z Markom Bogdanovićem. Pogovor je stekel o glasbi in ugotovila sva, da imava enake skupne interese. Odločila sva se za skupno glasbeno sodelovanje in tako je nastala skupina Dharma.

6. Kje sta imela plac za vaje?

Prostor za vaje sva imela v zaklonišču, kjer sva imela tudi svoj glasbeni studio.

7. Lahko kaj poveš o tem, kako sta dobila record deal?

Mislim, da sva dobila record deal pri Niki records prav zato, ker sva sodelovala s svetovno glasbeno skupino Morcheeba. Njihov najbolj znani komad je Rome wasn't built in a day.

8. Kakšne so tvoje izkušnje s slovenskim založništvom?

Sem brez besed kar se tega tiče...

9. Kakšne pa z Nika Records?

Z Niko records sva imela dobre odnose.

10. Si pred D h a r m-o imel kakšen drug bend?

Pred Dharmo nisem imel nobene druge glasbene skupine. Kitaro sem igral za svojo dušo, da sem odgnal vse svoje življenjske probleme...

11. Kaj pa po D h a r m-i?

Saša Atanasov-Outtakes, Demos, New Material
Saša Atanasov - Raven
Po Dharmi se odpravljam na svojo glasbeno solo pot.

12. Bi kaj povedal o svojem kantavtorstvu? O solo projektu?

Singli, ki jih bom izdal, so napisani v angleškem jeziku.

13. Kaj pa poezija? Še pišeš?

Poezija je moja ljubezen. Pripravljam se na izdajo svoje prve knjige. Drugače pa ne pišem več poezije, ker sem trenutno čisto brez inspiracije...

14. Zakaj v angleščini, zakaj v slovenščini?

Moj prvi singel z naslovom Kiss me se snema v Združenih državah Amerike. Zakaj v angleščini? Ker vse svoje komade pišem v angleščini že od takrat, ko sem prvič prijel za kitaro.

15. Planirata kakšen D h a r m a reunion?

Ne, na žalost...

16 Poveš kaj o menedžment agencijah?

Imela sva svojega piarja Primoža Oberžana, ki je član skupine The Stroj. Z njim sva zelo dobro sodelovala.

17. Sta nastopala tudi v živo? V kakšni postavi?

Nastopali smo tud v živo seveda. Imela sva svoj spremljevalni band.

18. Kateri je bil highlight D h a r m-e, poleg izdaje albuma?

To sta bili pesmi Slovesa dan in V črnih sencah.

19. Kdo je bil glavni tekstopisec?

Za to sva bila zaslužna kar oba.

20. Kdo je kreiral glasbo?

Kreirala sva jo oba. Včasih je Mark dobil kakšno idejo, včasih pa jaz.

21. Kaj pa aranžmaji?

Za aranžmaje sva bila zaslužna oba.

22. Kje sta snemala plato? Kdo je bil producent?

Plato sva snemala v Rijeki, kjer so posneli kitaro, bass kitaro, bobne itd. priznani hrvaški glasbeniki. Na kitari je bil Ivan Pešut, na bass kitari Olja Dešić, na bobnih pa Branimir Gazdik, ki so igrali za priznane hrvaške glasbenike. Dva komada pa sva posnela tudi pri legendarnem Acu Razborniku v studiu Tivoli. Producent je bil band mate Mark Bogdanović in hrvaška legenda Zoran Švigir Švigi...

23. Kaj si ti sam odigral na plati?

Moja prioriteta so vokali. Igranje inštrumentov pa sem prepustil profesionalcem iz Rijeke.

24. Kakšne sklepne misli?

Give peace a chance...

Piše: Matej V. , odgovarja Saša A.

Ni komentarjev:

Objavite komentar