torek, 24. marec 2020

Štuk-3 z novim singlom in spotom o strupenih razmerjih

Idrijski punk rock duo je izdal novi spot za pesem »Glue Sniffer«.

Kaj se zgodi, ko mine začetna zaljubljenost? Kakor si lahko predstavljate, se ne konča vedno »…in živela sta srečno do konca svojih dni«. Nekateri se lahko končajo v pat položaju, ki udeležence sili v samouničevalno odrešitev objema opojnih substanc.

Mar Štuk-3 s povedanim misli smrtno resno, ali se le zafrkantsko sprehodi skozi namišljeno nesrečno razmerje? Kako si boste odgovorili na to vprašanje, bo več povedalo o vas kot o avtorju. Zasedba je letos pristala tudi na kompilaciji »Punk Rock Val 19«, video pa si lahko ogledate spodaj.

Še nekaj besed o skupini Štuk-3. Kaj se zgodi, ko glasbenik pusti svoje ideje neposnete? Ali te po dovolj časa odmrejo, ali pa se morda umaknejo v podzavest, kjer čakajo na nove in nove zaveznike, dokler ne postanejo dovolj močne, da spremenijo tistega, ki si jih je zamisli? Nekaj takega se je leta 2017 zgodilo dvema članoma znane slovenske skupine. Ideje ki niso primerne za ime, ki ga ustvarjalci nosijo, so ustvarile nov alter-ego.

Prva pesem Smartphones (Stupid people) je bila posneta v dveh urah, med naključnim srečanjem v delovnem studiu matične skupine. Ideja je bila osvobojena in ni je bilo mogoče več ponovno zapreti. Glasbi se je kmalu pridružila še video podlaga. Zadovoljna nad doseženim, sta člana sklenila, da bo to način na katerega želita delovati: posneti idejo s čim manj kompliciranja ter vsako podpreti z videopodlago. Vse v lastni produkciji, z lastnim znanjem.

Obraze sta si prekrila z maskami, ki sta jih tisti trenutek imela pri roki. Ime benda pa sta si nadela po 3. nadstropju psihiatrične bolnišnice v domačem mestu, kjer naj bi nekoč prebivali najtežji primeri. Nastal je Štuk-3 in z njim I Stoopid in Eye Dummass.



Vir: Štuk-3

5 komentarjev:

  1. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec in tudi posojilni svetovalec.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojilnih storitev (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko dobi posojilo za lastniški kapital od svojih lokalnih bank ali drugih finančnih institucij. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljene dame in gospodje.
    Moje ime je Susan Benson, posojilodajalec sem in tudi finančni svetovalec. Če potrebujete finančno pomoč, sem prava oseba, ki jo lahko kontaktirate, tudi finančno svetujem vsem. Moja najpomembnejša prednostna naloga je vaša finančna stabilnost, prosim, sporočite mi in na voljo vam bom.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev, vam bom svetoval, da se obrnete na moje podjetje. Opravljamo vse vrste posojilnih storitev. Z nami lahko stopite v stik preko e-pošte: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ali mi pošljete sporočilo neposredno na WhatsApp preko: +447903159998 in prejmite odgovor v trenutku.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izboljšati svoje dolgoročne in kratkoročne finančne cilje.

    Lastnosti in ugodnosti;
    * Za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Lahko si izposodite do 20 milijonov evrov.
    * Posojilo prejmite v 24 urah.
    * Znatna obrestna mera 3,0%.
    * Dobite možnost, da izberete datum vračila bodisi tedensko,
       mesečno ali letno v trajanju 1-30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojena navodila in strokovno znanje.
    * Finančno svetovanje.

    In; Če vam je težko dobiti posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih inštitutih, zaradi nekaterih razlogov, ki jih najbolje poznate, nam pišite, da vam bomo pomagali pri posojilu. Pomagali smo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri nas, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše potrebe po financiranju. V celotnem postopku boste poskrbeli.

    Za več informacij o naši ponudbi za posojilo nam vljudno pošljite zahtevo za posojilo preko:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ALI;
    WhatsApp: +447903159998

    Kar zadeva posojanje denarja in finančno svetovanje, smo trenutno najboljše podjetje, s katerim se lahko obrnemo. Ne bodite napačni, če nas ignorirate, če želite začeti, nas kontaktirajte.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni vsi, izgubil sem denar za toliko podjetij, ki so trdila, da so pravi posojilodajalci, a ves moj trud je bil zaman, izgubil sem več kot 35.000 evrov zaradi lažnih posojilodajalcev, za katere trdijo, da so to, kar niso. Dokler me prijatelj ni predstavil pravega posojilodajalca, s katerim sem se obrnil in sem od njega uspešno pridobil posojilo v samo 48 urah, bi priporočal vsem, ki brez strahu iščejo posojilo, da se obrnejo na e-pošto: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep pozdrav vsem. Moje ime je Maryam Ali iz Maroka. Vendar živim v Ljubljani, glavnem mestu Slovenije, videla sem komentarje ljudi, ki so že najeli posojilo pri kreditnih institucijah; In potem sem se odločil, da se prijavim pri njih in že po nekaj dneh sem potrdil svoj račun 70.000 evrov na svojem računu, ki sem ga zahteval. To je res odlična novica. Vsakemu, ki potrebuje posojilo, priporočam, naj pošlje e-pošto na {loancreditinstitutions00@gmail.com} ali njegovemu agentu WhatsApp: +393512114999 Vesel sem, da sem dobil posojilo

    OdgovoriIzbriši
  5. Moje ime je Euphemia Dorothea. Bog me je blagoslovil s tremi otroki in ljubečim možem. Obljubljam, da bom delila to pričevanje, ker je Bog dober v mojem življenju. Pred 4 meseci sem obupno potrebovala denar, dokler nisem pomislila na posojilo, nato pa sem naletela na narobe roke, ki so trdile, da so posojilodajalci, ne da bi vedele, da gre za prevaro. Od mene je pobral 1860 evrov in mi ni hotel poslati e-pošte. Od takrat sem bil zmeden, vendar me je Bog prišel rešit enega od vernikov. V nedeljo sem šel v cerkev po bogoslužju. Zamisel delim s članom Christians in ona me predstavi posojilna agencija, imenovana posojilne kreditne institucije, je povedala, da je agencija zagotovila znesek 90.000 evrov. Zbral sem e-poštni naslov posojilne agencije in jim v ponedeljek zjutraj poslal e-pošto, v kateri sem povedal pravila in predpise, in sledil sem jim. Po obdelavi dokumentov so mi dali posojilo v višini 120.000 evrov. Vsakdo ga lahko kontaktira preko e-pošte: loancreditinstitutions00@gmail.com ali številke WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši