sreda, 12. april 2023

Intervju z Brkovi: "Ljudje odhajajo nasmejani in zadovoljni s koncertov, kot da bi bili v savni."

Brkovi so pretekli mesec izdali novi album, že osmi po vrsti. Album nosi ime »Krvava novčanica«, vsebuje pa devet pesmi, ki se nanašajo predvsem na aktualne družbene razmere. Na sceni so od leta 2004 in so zelo aktivni doma in v tujini. V postavi Vedran Pehar (Shamso69) - vokal, Mario Borg (Šarulja) - bobni, Tomislav Kalousek (Tomac) - bas kitara, Vlajko - kitara, Igor Paspalj (Pas) - kitara, bodo nastopili 12. maja v ljubljanski Cvetličarni, 8. aprila pa smo jih lahko ujeli v Domu Svobode v Trbovljah.

Brkovi v Domu Svobode (8. april, 2023). Foto: Eva Furlan
Lani na festivalu Exit smo imeli priložnost govoriti s pevcem in frontmanom skupine, čigar umetniško ime je Shamso69. Zelo odkrito nam je odgovoril na nekaj vprašanj...

1. Zanima me, kdo ste Brkovi in zakaj ste si nadeli takšno ime?

Shamso69: To je po našem kitaristu, šefu. Vsi mu pravijo Brk in zaradi tega je tudi ime skupine Brkovi.


2. Kaj vi pravite, kakšen žanr glasbe igrate? Kako se opredeljujete?

Shamso69: Mi smo ta žanr poimenovali pank folk wellness...

Zakaj tako?

Shamso69: Zaradi tega, ker je v naši glasbi punk, folk in mešanica velnessa. Z velnessom mislim na turško savno. Ljudje odhajajo nasmejani in zadovoljni iz koncertov, to je pa isti učinek, kot da bi bili v savni.

Brkovi na Exitu - fusion stage (10. julij, 2022). Foto: Marko Ristić
3. Skoraj vsi vaši teksti so čista provokacija. Mi lahko poveš, zakaj ste izbrali tak način pisanja tekstov in od kje vam ideje zanje?

Shamso69: No, ne bi rekel, da so vsi teksti provokacija. Nekateri morda tudi niso. Ampak jaz nimam kontrole nad tem. To je tako. Hodim po ulici, pade mi ideja za pesem, hitro jo posnamem na snemalnik in jo nato predstavim članom benda. Če jo sprejmejo in če je dobra, jo obdržimo in iz nje napravimo hit, če pa ni, pa j...t ga.. Vržemo jo v smeti in se delamo, kot da ni nikoli obstajala.

4. Izdanih imate sedem (od marca 2023 osem) albumov. Kateri vam je najbolj in kateri najmanj všeč?

Shamso69: V bistvu se ne morem opredeliti. Bolj se lahko opredelim po tem, katera pesem mi je bolj in katera manj všeč. Na vsakem albumu imamo tri, štiri ali pet pesmi, ki so mi bolj všeč in tri, štiri ali pet pesmi, ki so mi manj všeč. Mislim pa, da je »Pizda materina« naš najbolj uspešni album.

Brkovi na Exitu - fusion stage (10. julij, 2022). Foto: Marko Ristić
5. Povej mi malo več o kompilaciji Brkati gosti.

Shamso69: Jaz sem v bistvu zelo ponosen na to komplilacijo. Na njej je enaindvajset naših komadov v izvedbi drugih bendov. V čast mi je, da se je angažiralo toliko bendov, mojih prijateljev in kolegov in naredilo en tak projekt. Zelo sem ponosen na to. Še najbolj zanimivo pa je, da smo še vedno živi in še vedno igramo in že izpademo ene take velike legende. Ko ti to naredijo kolegi, ne moreš verjet. To je ena velika stvar zame in za bend.


6. Kaj vas inspirira?

Shamso69: Najbolj ljudje in njihove življenjske zgodbe, njihove usode. Inspirirajo nas tudi življenjski problemi ljudi. Včasih tudi malo socialni odnosi, politična in ekonomska ureditev v državah in ljubezen. Torej odnosi med moškim in žensko.

7. Politika in glasba - Gresta skupaj ali ne?

Shamso69: Mene osebno politika dejansko ne zanima, čeprav se nekateri naši komadi dotikajo socialno-političnih tematik. Ampak ne v smislu, da bi šla skupaj z roko v roki, bolj v smislu iskanja lastnih pogledov na stvari okoli nas.

Brkovi svojo različico glasbe imenujejo pank folk wellness. Foto: fb Brkovi
8. Kaj mi lahko še poveš, česar nisem vprašala?

Shamso69: Lahko ti rečem, da mi je všeč, ker si tukaj in da si iz Slovenije. Meni osebno je Slovenija zelo všeč. Bil sem v Kranju in naletel na zelo prijazne ljudi. Na tem mestu pozdravljam vse Slovence in Slovenke in Punk rock portalu želim mnogo uspehov.

Mojca Lubej in Shamso69 na Exitu 22. Foto: osebni arhiv Mojce Lubej
Intervju je pripravila Mojca Lubej.

1 komentar:

  1. Pozdravljeni, dame in gospodje, ali potrebujete finančno pomoč? Jaz sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Potrebujete poslovno posojilo, osebno posojilo, hipotekarno posojilo ali posojilo za dokončanje vašega projekta? Če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočam, da kontaktirate moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojilnih storitev, vključno z dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili, zavarovanimi in nezavarovanimi posojili in številnimi drugimi. Za več informacij nam pišite po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ali mi pošljite neposredno sporočilo na WhatsApp prek: +447360502110 in v trenutku prejmite odgovor.

    Za dosego cilja potrebujete posojilo pri zanesljivem in kompetentnem podjetju. Smo podjetje za celovite finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izpolniti vse vaše želje. Specializirani smo za zagotavljanje strukturiranih finančnih rešitev posameznikom in podjetjem na najučinkovitejši in najhitrejši način.

    * Za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Prilagodljiv znesek - sami se odločite, koliko si želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Prilagodljiva obrestna mera 3 %.
    * Visoke stopnje odobritve
    * Prilagodljivo odplačilo - Izbrati morate datum odplačila, bodisi tedensko, mesečno ali letno za obdobje od 1 do 30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojeno vodenje in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Ne zamudite priložnosti zaradi pomanjkanja financ. Obrnite se na moje podjetje zdaj, lahko vam pomagamo s posojilom, saj smo pomagali številnim posameznikom in organizacijam, ki so se soočali s finančnimi težavami po vsem svetu

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam pošljite zahtevo za posojilo prek
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447360502110

    Posredniki/svetovalci/posredniki so dobrodošli, da pripeljejo svoje stranke in so 100 % zaščiteni. V popolnem zaupanju bomo sodelovali v korist vseh vpletenih strani.

    OdgovoriIzbriši