četrtek, 20. april 2023

RECENZIJA: Prvenec skupine Smacked - energično presenečenje

Skupina Smacked je 1. aprila izdala glasbeni album "Surfing the tsunami", ki predstavlja pravo osvežitev za slovensko punk rock sceno. Gre za novo skupino, ki je korenine pognala pred dobrim letom, zdaj pa že žanje sadove svoje dela, ki ga je moč dobiti tudi na CD-ju.


V poslušanje albuma sem se vrgla z veseljem, saj me je že prva pesem Two words, one finger prepričala, da ima skupina velik potencial. Na začetku pesmi se sliši zvok, ki predstavlja njihovo ime Smacked oz. kot bi pri nas na primorskem to prevedli: "žlepa" ali udarec... Saj ljudje pravijo, da je vse v podrobnostih...

Pesmi so melodično zelo zanimive ter energične in občutek sem imela, da je kljub podobnemu stilu, vsaka precej raznolika. Inštrumenti in dobri kitarski riffi komade zelo obogatijo. Pri pesmi Doped with dophamine sem si takoj predstavljala, kako bi se lahko na koncertu v živo ljudje zbrali skupaj in ustvarili moshpit.

Kot oseba, ki da kar velik poudarek na besedila pesmi, moram reči, so mi bila ta zelo všeč. Zdijo se mi lepo sestavljena in premišljena, četudi preprosta. To, da so vse pesmi v angleščini me sploh ni zmotilo in mislim, da ima skupina s tem samo še večji potencial v tujini. Na trenutke sem se tudi nasmejala, saj so nekatera besedila precej komična, kot recimo pesem Floathing kidney syndrome

Med poslušanjem albuma sem velikokrat pomislila na skupini The Offspring ali Rise Against, zaradi glasbenega stila, predvsem pa zaradi unikatne barve pevčevega glasu.

Sama ne poznam veliko oseb, ki bi igrali takšno glasbo, zato je ta album nekaj prav osvežujočega za moja ušesa. Ko sem bila mlajša mi je bil punk rock zelo blizu in definitivno bi tudi Smacked bili na moji play listi, saj so me prav prijetno popeljali nazaj v ta žanr.

Poslušanje priporočam vsem, ki imate radi garage punk rock in ste odraščali s tako glasbo, pa tudi tistim, ki so skeptični glede kvalitete slovenske glasbene scene. Smacked s tem prvencem ponuja ravno to. Imeli bomo tudi priložnost, da Smacked vidimo in slišimo na njihovem koncertu, ki bo 21. 4. 2023 na Koroškem (KMKC). Spremljala jih bo skupina Spy Abuse.


Piše: Sara Petešić

1 komentar:

  1. Pozdravljeni, dame in gospodje, ali potrebujete finančno pomoč? Jaz sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Potrebujete poslovno posojilo, osebno posojilo, hipotekarno posojilo ali posojilo za dokončanje vašega projekta? Če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočam, da kontaktirate moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojilnih storitev, vključno z dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili, zavarovanimi in nezavarovanimi posojili in številnimi drugimi. Za več informacij nam pišite po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ali mi pošljite neposredno sporočilo na WhatsApp prek: +447360502110 in v trenutku prejmite odgovor.

    Za dosego cilja potrebujete posojilo pri zanesljivem in kompetentnem podjetju. Smo podjetje za celovite finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izpolniti vse vaše želje. Specializirani smo za zagotavljanje strukturiranih finančnih rešitev posameznikom in podjetjem na najučinkovitejši in najhitrejši način.

    * Za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Prilagodljiv znesek - sami se odločite, koliko si želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Prilagodljiva obrestna mera 3 %.
    * Visoke stopnje odobritve
    * Prilagodljivo odplačilo - Izbrati morate datum odplačila, bodisi tedensko, mesečno ali letno za obdobje od 1 do 30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojeno vodenje in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Ne zamudite priložnosti zaradi pomanjkanja financ. Obrnite se na moje podjetje zdaj, lahko vam pomagamo s posojilom, saj smo pomagali številnim posameznikom in organizacijam, ki so se soočali s finančnimi težavami po vsem svetu

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam pošljite zahtevo za posojilo prek
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447360502110

    Posredniki/svetovalci/posredniki so dobrodošli, da pripeljejo svoje stranke in so 100 % zaščiteni. V popolnem zaupanju bomo sodelovali v korist vseh vpletenih strani.

    OdgovoriIzbriši