ponedeljek, 24. februar 2014

Recenzija kompilacije Punk Rock Strela 13 v "akuPUNKturi"

Objavljamo celotno recenzijo kompilacije Punk Rock Strela 13 v srbo-hrvaškem jeziku, ki je bila napisana na strani akuPUNKtura reviews. Na omejeni strani pa najdemo tudi številne ostale recenzije izdaj iz punk rock sveta.

Jos jedna kompilacija na koju naleteh vrsljajuci po internetu. Ovde se radi o izdanju koje je sacinio SPRP (http://slovenski-punk-rock-portal.blogspot.com/) tako da mislim da se ne moze naci u opipljivoj formi. Dvanaest bendova iz Slovenije koji sviraju razlicite verzije punka se naslo ovde, a svaki bend je zastupljen sa po dve pesme, sto nam prostom matematickom operacijom zvanom mnozenje daje 24 pesme. Taman!

Punk Rock Strela odmeva tudi v tujini
Kako vec rekoh, ima raznih muzickih pravaca, tako da ima onih bendova koji mi se dopadose, ali i onih drugih. Svu paznju usmericu na one koji su za pohvalu. Za, recimo, REAL LIFE VERSION do sada nisam cula, ali sviraju fini punk rock i bas mi se dopadose. KUGA je dosta dobar bend koji me je podsetio na nase KBO!. DREK U PEST (odlicni punk rockeri sa zenskim vokalom) su moji stari znalci, te im ovom prilikom saljem puno pozdrava i zelju da samo tako nastave. PRIDIGARJI znam odavno, sviraju malo stariju verziju SKA muzike... Mislim, nije toliko poletna kao danasnje SKA pesmice, ali su dobri. Za pohvalu su i ZASENKI i PANKEROSCHI za koje do sada ne znadoh, ali im dajem iskrenu podrsku u daljem radu. One bucnije bendove redovno preslusah, ali nisam obracala na njihova imena. Sorry!

Ovo je lep nacin da se narod upozna sa postojanjem novih, ali i sa daljim radom starijih, bendova. Potpuno je razumljivo mesanje stilova. Nadam se da cu od ove ekipe uskoro videti neko novo izdanjce i drage volje cu im recenzirati sve sto odrade, jer mi je milo da se cimaju oko svega toga. Slovenacka punk scena je otisla pet koraka vise na mojoj lestvici zbog onih plakata u Metelkovoj za koncert Hju Lorija, jer ih nigde drugde u Ljubljani nisam videla!

Evo linka ka izdanju, pa ako vam se svidi, mozete i da ga smaknete sa neta: https://sprp.bandcamp.com/album/punk-rock-strela-13

Vse najboljše!!!
Cheers!!!