nedelja, 19. januar 2020

Nea z novim videom!

Mariborska punk rockovska godba Nea ima nov video za pesem "Od zemlja kon nebo" (Granici od zemlja). Štikl se nahaja na plošči "Ovakvi kao mi/Takšni kot mi", ki je izšla novembra 2019. Besedilo za pesem je napisal makedonski pesnik in glasbenik Jovica Ilić, večina posnetkov za video je bilo posnetih prostorih SCHW projekov v Mariboru. V njem igrajo sebe in nastopajo člani benda ter njihovi prijatelji. Snemanje in montaža je delo ekipe Artnea.

Bend Nea je nastal na pogorišču Rukole in Onslowa leta 2016. Po Kisu in olju iz Rukolinega obdobja in koncu filma Onslowa, se je ekipa zožila na trden Nea Gnjavi trio Bojan Tomažič (bas in vokal), Said Bešlagič (kitara), Andrej Kustec (bobni) z dodatno pevsko podporo Eve Tomažič. Omenjeni akterji so bili ali pa so še del skupin Butli, CZD - Center za Dehumanizacijo, Blutwurst. Nea so se s komadoma "Moj dom" in "Ovakvi kao mi" zavihteli tudi na kompilacijo "Punk Rock Val 2019".

Skupina je izdajo sveže plošče  pospremila s koncerti Beogradu (klub Urmus), v Inđiji (Scena fest), v Sarajevu, Mostarju, na Reki, v Veliki Gorici (Music festival). Album "Ovakvi kao mi/Takšni kot mi" je nove razsežnosti pridobil z uglasbitvijo besedil, ki so jih prispevali avtorji,  prijatelji iz širšega področja bivše Jugoslavije,v v jezikih v katerih pišejo: Tamara Čapelj, Dino Porović, Ratko Orozović (Sarajevo), Žarko Jovanovski (Zagreb), Dijana Uherek Stevanović (Subotica), Predrag Jakšić (Stara Pazova), Miodrag Jakšić, (Beograd), Anes Oručević (Mostar), Željko Perović (Maribor), Gordana Casanegra in Valerio Orlić (Reka), Jovica Ilić (Radoviš, Makedonija), Borče Panov (Skopje).



Piše: Matej Urbanč

1 komentar:

  1. KAKO sem dobil posojilo od te velike družbe

    Pozdravljeni dragi moji, jaz sem Linda McDonald, trenutno živim v Austinu Texas, ZDA. Trenutno sem vdova s ​​tremi otroki in sem se aprila 2018 zataknila v finančni situaciji in sem morala refinancirati in plačati račune. Poskušal sem iskati posojila pri različnih posojilnicah, zasebnih in podjetniških, vendar nikoli z uspehom, in večina bank mi je zavrnila kredit, ne polni plena tistim vražam tam, ki jim pravijo posojilodajalca, vsi so prevara, vse, kar hočejo, je vaše denarja in ne boste več slišali od njih, so mi to storili dvakrat, preden sem spoznal gospoda Davida Wilsona, najbolj zanimiv del tega je, da mi je posojilo preneslo v roku 74 ur, zato vam bom svetoval, da se obrnete na gospoda Davida, če vas zanima posojilo in ste prepričani, da mu boste lahko pravočasno odplačali, se lahko obrnete nanj po e-pošti ……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Brez kreditnega pregleda, noben ponudnik z samo 2-odstotno obrestno mero in boljšimi plačili odplačevanja in Če se morate obrniti na katero koli podjetje glede zavarovanja posojila brez zavarovanja, se danes za svoje posojilo obrnite na gospoda Davida Wilsona

    Ponujajo vse vrste posojila, ki jih imajo

    Kratkoročno posojilo (5_10 let)
    Dolgoročno posojilo (20_40)
    Posojilo za medijski termin (10_20)
    Ponujajo posojilo
    Posojilo za dom ............., Poslovno posojilo ........ Dolg posojilo .......
    Študentsko posojilo .........., Posojilo za zagon podjetja
    Poslovno posojilo ......., posojilo podjetja .............. itd
    E-pošta .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    Ko gre za finančno krizo in posojilo, potem je posojilo David Wilson finančno, prosim, povejte mu. Gospa Linda McDonald vas bo usmerila v dobro srečo ................... ….

    OdgovoriIzbriši