Fraktura Mozga je bend, ki nam ponuja prijazen, hiter melodičen punk rock. Skupina deluje od leta 2002. Sodelovali so tudi na nekaj kompilacijah, meddrugim so svojo pesem "Vampirska" prispevali na kompialciji No Border Jam No. 7, ki je izšla kot počastitev 20. obletnici delovanja festivala No Border Jam. Do zdaj so izdali le eden album. Jeseni jih čaka še izdaja drugega. Že zdaj pa so izdali spot za pesem "Ljeto je", katero bo moč najti na prihodnji izdaji. Nov album bo izšel pod okriljem d.i.y. založbe Cunami Crew Records.
Spot za pesem "Ljeto je" je njihov šesti po vrsti. Sklepamo torej, da se skupina rajši postavlja pred kamere, kot pa se zapre v studio in snema nove pesmi. Video je bil sneman na hrvaškem gorovju Sljeme in v Jarunu (južni del Zagreba, kjer se nahaja jezero). Spot prikazuje vrsto duhovitih situacij, kjer se Deed (vokalist in kitarist) poskuša spoprijateljiti z Budom (bobni) in Rudijem (bas). Ampak ona dva ga ignorirata. Spot je specifičen zaradi tega, ker je sneman v dveh različnih letnih časih in sicer pozimi na Sljemenu in poleti v Jarunu. Na Sljemenu so dečki uživali na -15 stopinj, v kratkih rokavih in hlačah, sončno kremo in s koktejlom misleči na poletje. Poleti pa so ravno obratno na plažo Jarunskega jezera prišli v zimski opremi s smučmi.
Tematika spota je povezana s samo pesmijo, ki govori o problematiki odhoda ljudi na morje ter finančnih težavah, ki spremlja ta problem. Saj nam je znano, da si veliko naših južnih sosedov ne more privoščiti morja, zato se namesto na Jadransko morje, veliko ljudi (še posebej Zagrebčanov) odpravi na bližnje Jarunsko jezero, kjer je bojda tudi super. Skupina tem ljudem, ki se morajo zadovoljiti z jezerom, posveča to pesem. Verjamejo, da se bodo slednji našli v tej skladbi. Zanimivo, ni kaj.
Spot je nastal pod taktirko Saše Jungića, pod produkcijo skladbe pa je podpisan Mark Mrakovčić. Skupina pa se zahvaljuje tudi Toniju Plutoniju, Sandrici, Suzani in Lani.
Spot za pesem "Ljeto je" je njihov šesti po vrsti. Sklepamo torej, da se skupina rajši postavlja pred kamere, kot pa se zapre v studio in snema nove pesmi. Video je bil sneman na hrvaškem gorovju Sljeme in v Jarunu (južni del Zagreba, kjer se nahaja jezero). Spot prikazuje vrsto duhovitih situacij, kjer se Deed (vokalist in kitarist) poskuša spoprijateljiti z Budom (bobni) in Rudijem (bas). Ampak ona dva ga ignorirata. Spot je specifičen zaradi tega, ker je sneman v dveh različnih letnih časih in sicer pozimi na Sljemenu in poleti v Jarunu. Na Sljemenu so dečki uživali na -15 stopinj, v kratkih rokavih in hlačah, sončno kremo in s koktejlom misleči na poletje. Poleti pa so ravno obratno na plažo Jarunskega jezera prišli v zimski opremi s smučmi.
Tematika spota je povezana s samo pesmijo, ki govori o problematiki odhoda ljudi na morje ter finančnih težavah, ki spremlja ta problem. Saj nam je znano, da si veliko naših južnih sosedov ne more privoščiti morja, zato se namesto na Jadransko morje, veliko ljudi (še posebej Zagrebčanov) odpravi na bližnje Jarunsko jezero, kjer je bojda tudi super. Skupina tem ljudem, ki se morajo zadovoljiti z jezerom, posveča to pesem. Verjamejo, da se bodo slednji našli v tej skladbi. Zanimivo, ni kaj.
Spot je nastal pod taktirko Saše Jungića, pod produkcijo skladbe pa je podpisan Mark Mrakovčić. Skupina pa se zahvaljuje tudi Toniju Plutoniju, Sandrici, Suzani in Lani.
Ni komentarjev:
Objavite komentar